Belindusen (L)

Hej hej & förlåt för kass uppdatering men vi skyller på att jag har sovit hos Elin med My (a) & vi hade verkligen as roligt :D
Just nu sitter jag i soffan och har precis sett färdigt på handbollen och ätit. Var vrålhungrig efter stallet!!!
Kom dit 1 och hemma 6. As skönt att vara i stallet jätte länge. Först gav vi hästarna lunch sen fixade jag allting åt min underbara lilla tjej, mockade, bytte vatten, fixade mat & packade hö. Efter det tog vi in Belinda och Freja & borstade dom, satte på benskydd, sadlade, tränsade och gick ut o började skritta fram. Skrittade som alltid fram i 20 minuter travade sen fram på ängen. När hästarna var mjuka och fina tog vi en liten galopp och hon var så j*vla fin!!!!!!!!!!!! Det är helt sjukt verkligen! Hon gick helt underbart bra! Vi galopperade lite till, travade av och sedan skrittade av. Använda nya bettet idag och det gick som sagt super duper bra :'''D  Älskar den ponnyn verkligen!

Det var alltså dagens ridpass o sånt. Ska kolla på Fångarna på fortet nu och sedan kommer det ett inlägg om vad jag ska göra imorgon, fullt upp hela dagen. Verkligen HELA dagen..

Hörs sen // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0