FÖRLÅT

Hej och förlåt för att jag inte bloggat men blogg.se tyckte inte att jag skulle blogga igår :(

Iaf så sitter jag nu vid datan i skolan och ska snart gå in i klassrummet och ha matte antagligen..
Och vi ska idag åka skridskor!!! kul :D noooooot..

Igår fick Belinda nya skor och jag red på ängen i ca 55 minuter med Jessie och Freja, Jenny och Zelia. Jessie var bara med när vi skrittade fram och travade fram sen skrittade hon av och gick in eftersom Freja vilade igår!
Jag och Jenny travade lite till och sen i galoppen var båda ponnysarna helt crazyyyy verkligen! Jenny red bakom mig med Zelia då och hon bockade men inte så högt och då var det bara för Jenny att säga till henne & då skulle vi se om Zelia ville galoppera först men då typ bockade hon as högt, sparkade och vred sig i luften, samtidigt så jenny ramlade av ner på den stenhårda marken.. Men tror det gick bra iaf?
Jag galopperade en gång till upp och Jenny väntade där nere. Sen travade vi av och Zelia travade först och Belinda bockade AS högt en gång och jag va fan as nära på att ramla av, men som tur var gjorde jag inte det :D
Vi travade av och sedan skrittade vi av.


När vi kom in så typ borstade vi och stretchade och så. Vi hjälpte också Jenny med att fixa vatten och hö. Sen kom mamma och vi åkte hem o jag satte mig vid datan o så och övade lite på läxan och la in musik på datan.


Nu ska jag in!


puss Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0