Gårdagens ridpass m.m

Först skrittade jag och Belinda, Jenny och Zelia & Jessie o freja fram i skogen i 20 minuter. Sen gick vi ner till ängen och jag travade upp tre gånger. Hon var sjukt duktig verkligen!
Lyssnade på allt, precis allt och tog alla hjälperna perfekt. Egentligen skulle hon vilat imon då Elin och My kom men jag hinner inte får ordning på mitt rum.

Håller ju på att möblera om och har bara sängen så att jag an sova sen står allting typ i mitten och då
får jag inte plats med någon madrass alls. Men nästa helg så tror jag att det är färdigt.
På lördag kommer Bonnie vid typ 11 när jag och mamma varit iväg en sväng på morgonen och så
drar vi till stallet. Sen kommer Bonnies pappa och hämtar oss där och kör hem till mig så att vi kan hämta
våra grejer och sen åker vi hem till Bonnie och sover över där. Helgen kommer blir grym. Fast bättre hade
det varit om My och Elin kunde kommit men..

Idag ska jag skritta, trava och galoppera på min lilla prinsessa. Hoppas att hon inte är lika pigg
som hon var i förrgår.. Då flyger jag garanterat av ;-)

Vet inte mer vad jag ska skriva faktiskt. Är lite seg nu på morronen.  eller jo en sak. att jag lovar iaf att jag ska skärpa mig ordentligt med bloggningen och sånt. Även om det är lite tråkigt ibland..



min prinsessa, min ängel, mitt allt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0