Hemma

Nu är jag hemma från att ha varit och handlat massa grejer på en hästaffär i ödsmål :) Fick köpt massa massa massa fint!

Lamicell schabrak blått
Lamicell Benskydd röda
Hästgodis
GG ridtäcke fleece ljusblått
Silkonband svarta
Catago Benskydd svarta
Fleecetäcke rött
Fleecetäcke rutigt


Köpte mer saker men kommer inte på det nu XD
Iaf så kommer Bonnie snart och då ska jag ta med min packning och åka till stallet för att fixa allt och sedan rida ut på min lilla prinsessa. Rider på ängen idag med och tar en rejäl galopp idag också. Sen vid halv 4 så kommer Gustav (Bonnies pappa) och hämtar mig o Bonnie och så åker vi hem till henne. Sen kommer Bonnies kompis Astrid och hennes föräldrar och äter middag. Astrid är väl med oss till typ 9. vi kommer typ sitta vid datan och spela guitar hero hela kvällen. & käka godis såklart!!
Sen sover jag över hos Bonnie och sen åker jag hem och byter om o rider. Imon kommer jag o Jessie se om vi kan rida till gropen. Hoppas verkligen att det går så!! Längtat efter att rida där och till pålfabrikerna.


Just nu hinner jag inte blogga mer men vi hörs sen och ikväll , hos Bonnie till och med en liten video kommer?? ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0