Kvällsfix

Så nu kommer den lilla uppdateringen. Kan börja med att den som sagt blir väldigt liten..

Just nu sitter jag och kollar på TV men ska snart stänga av för att ta fram kläder tills imorgon, göra mig iordning o ja typ det vanliga fixet inför en skoldag. Kvällsfix helt enkelt :)

Imorgon blir det skola och sen stallet. Ska rida på ängen imon med i ungefär 1 timme. Skritt, trav & lite galopp.
Hoppas att det går lite bättre imon då jag rider ensam då lilla frejis vilar.
På onsdag är det stenung och Belinda ska skos. Förhoppningsvis följer My med hem och följer med och rider Belinda efter att hon har blivit skodd. Jag är inte med när hon skos utan det är Jessie eftersom det är onsdag och hon slutar tidigt, åker direkt till stallet och sedan kommer världens bästa hovslagare Carina :D

Nu blir det fix time, hörs imon ;-) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0