Min Söndag

Som rubriken lyder ska jag skriva om hur min söndag kommer se ut..

Gå upp 07:00 för att byta om & äta sedan åker vi till stallet och fixar allt och tar ut alla hästarna. Sedan åker jag och mamma till Erika hon som äger Dio för att mamma ska "provrida" en av hennes hästar som hon ska rida ngr dagar i veckan och jag ska gå en promenad med Dio. Min förra ponny som jag hade på foder. En söt liten shettis skäck på 12, snart 13 år.
När mamma ridit och jag gått promenad så ska vi åka och hämta jessie som är i stallet och rider när vi är hos Bambi och Dio det blir väl runt 12:00 då är det in i duschen snabbt, byta om och sedan åka på dop för min kusin. Dopet håller väl på till 14:00 och sedan ska vi hem till dom och fika till 15:00 - 15:30 nånting. Efter det ska vi hem och byta om igen och åka till stallet och då ska jag rida eftersom Jessie som sagt rider på morgonen. Jag är väl i stallet till typ 17:30 - 18:00. Efter det ska jag hem och fixa inför skolan, titta på tv och sen sova.. Ska upp 06:00 på måndag hade jag tänkt. Om jag orkar.

Men nu vet ni iaf hur min söndag kommer se ut, så uppdatering kommer inte vara den bästa!!!

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0