Skolan.

Hej hej igen.

Blev ingen mer uppdatering igår kväll som jag hade tänkt men den kommer ist under dagen :D
Idag i skolan är det slöjd & sen typ ingen aning :s Hatar att inte veta vad vi ska ha faktiskt..
Vet bara vilka dagar & lektioner vi har gympa och slöjd liksom..

Iaf så kommer jag hem 3 och Jessie 4 så vi kommer till stallet lite senare. Jag ska rida Belinda som sagt
och lilla Freja ska vila :) Jag kommer som jag skrev igår kommer jag ungefär rida som jag gjorde då bara att jag
ska galoppera :D Hon kommer vara super duper pigg min lilla prinsessa <3

Kanske kommer ett inlägg när jag kommit till skolan men isf bara ett litet.






Ingen förstår nog hur j*vla mycket du betyder för mig,
du gör min dag, du är min livsglädje. Utan dig klarar
jag mig inte. Du är helt j*kla underbar

Mitt allt


// Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0