tv tv tv tv

Hej hej hemma från stallet nu & sitter som sagt och tittar på tv och det kommer jag antagligen göra hela
kvällen. Är ju handboll och Bones. Kommer också kolla på ponnyakuten här på datan. Till ridningen och stallet nu då.

Red på ängen med Jenny och Zelia i ca 45 - 50 minuter tror jag. Bröjade som alltid med att skritta fram i 20 minuter
och travade sen upp en gång för ängen. Gick jätte bra då alltså första gången. Sen andra gången skulle jag försöka vara först men det gick inte utan då sköt hon först ut höger bog sen vänster sen höger sen vänster osv så då fick Jenny vara först. Då gick det bra, riktigt bra. Bara SJUKT pigg alltså... DRÖMPONNYN!!! Sista gången gick det skit.. haha XD hon är som sagt jätte  jätte jätte jätte jätte jätte jätte pigg och är full av energi. Hon lyssnade inte alls och det ända hon fokuserade på var att springa fortare och fortare XD XD Knasboll!

Sen skrittade vi av och gick in i stallet och sadlade & tränsade av och borstade, stretchade och fixade o pillade. Jätte mysigt förutom att vi var genom frusna.. Kinderna var alldeles röda och fingrarna kände jag inte ens.. :S


Pappa är förresten någonstans på Marstrand och tränar med hans vovve Rask och han har köpt ngt till mig o sis (a) <3

Orkar inte blogga mer så vi hörs senare ikväll :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0